Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Yvonne - 7 oktober 2009 18:36

Alla vänner och bloggare. Nu äntligen har jag fått mig till att städa skrivbordet jag har även passat på att dammat allting och dammsugit datorn med mera. Nu tänker jag bara ta det lugnt och bara vara tills jag ska lägga mig i kväll.

Nu ska jag in och kika hos er vänner vad ni har haft för er idag.

Önskar alla vänner och bloggare en fin kväll.

  







Av Yvonne - 7 oktober 2009 12:08

Alla vänner och bloggare. Idag lyser solen från en nästan klarblå himmel termometern visar på +14 och det blåser lite.

Idag ska jag städa skrivbordet jag satte igång med det redan lite i går kväll men det är ganska mycket kvar som måste bort. Jag ska sätta in papper i  sin respektive pärm och jag har en pärm på köksbordet som jag ska sätta in urklipp i innan det blir alldeles för mycket igen och så ska jag sätta in cd:skivorna i deras fodral innan dom blir förstörda eller bortstädade av misstag.

Så det är lika bra att sätta igång nu med en gång känner jag så jag önskar alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.

  








Av Yvonne - 7 oktober 2009 09:52

 Alla vänner och bloggare. Idag lyser solen från en klarblå himmel termometern visar på +11 grader ser ut att bli en fin dag idag. Idag ska jag ta mig i kragen och städa mitt skrivbord så det är väl lika bra att sätta igång direkt med det men först en mugg thè så man vaknar.

Nu är det nästan alla blad på rönnbärsträden på gården hos mig röda i höstens vackra färger.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.


  







Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards