Alla inlägg under september 2009

Av Yvonne - 30 september 2009 16:10

Jag kunde inte låta bli att ta kort på katten när jag åkte förbi den igår men tyvärr så blev bilderna lite suddiga hur jag än bar mig åt.

    

Av Yvonne - 30 september 2009 14:22

Alla vänner och bloggare. Imorses när jag vaknade så var det jättekallt ute det var bara +4 grader burr säger jag bara. Och när jag var i köket så fick jag se en jättefin regnbåge det var så klara och starka färger i den så jag bara störtade till mitt rum och hämtade kameran.

  

Av Yvonne - 29 september 2009 13:21

Hejsan alla vänner och bloggare. Idag har jag varit ute på en långpromenad i det fina vädret solen skiner från en klarblå himmel och det är ganska så varmt på sina ställen. Jag tog massor med kort idag på alla fina höstfärger som är nu ute i naturen.

    

Av Yvonne - 27 september 2009 09:28

Alla vänner och bloggare. Jag har inte orkat att blogga så mycket som jag har velat det är kroppen som inte vill hänga med mig nu när det börjar bli kyligt i luften men jag försöker så gott det går ändå även om allting bara skriker hos mig. Men det är bara att ta nya tag när man känner att man orkar med igen.

Så jag skickar er jättemånga kramar.

 

Kramisar

Itqvinnan

Av Yvonne - 23 september 2009 21:04

..så är det nattis för mig här hemma fast det är bara en timma kvar innan jag ska nanna kudden. Men det känns som om tiden bara rusar iväg när  man håller på med något som man tycker är roligt. Fast både igår och idag så har jag letat efter min laddare till mobilen men jag hittade den inte så jag var tvungen att gå och köpa en ny men det gör inget för om jag hittar den som är borta så har jag tre och det är ju alltid bra att ha eller hur?

Men jag önskar alla vänner och bloggare en godnatt och sov så gott redan nu.

 

Kramisar

 

Itqvinnan

  

Av Yvonne - 23 september 2009 19:16

Alla vänner och bloggare. Idag har det blåst nästan halv storm hos mig känndes det som det har blåst 10 sekundmeter så det blev att sitta inne idag för jag hade tänkt att åka till Helsingborg och äta på en Libanesisk restaurang men det blev inget av för det har regnat här med jättemycket så det blev att vi hämtade kinamat istället det blev friterade räkor i sötsur sås mums.

Så ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa lite jag har på tv:n i bakgrunden medans  jag sitter här vid datorn får se om jag ser något på tv:n sen jag har inte bestämt mig riktigt än.

 

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin kväll

 

Kramisar

 

Itqvinnan

Av Yvonne - 23 september 2009 10:25

1. Vad heter du? Yvonne

2. Ett ord på fyra bokstäver: Ylle

3. Flicknamn: Yrsa

4. Pojknamn: Yngve

5. Yrke: Ysterska

6. Färg: ?

7. klädesplagg: Ylletröja

8. Mat man äter: Ytterfilè

9. Sak i badrummet: ?

10. Plats/stad: Ystad

11. En orsak att vara sen: ?

12. Något man skriker: Yess

13. Film: ?

14. Något man dricker: ?

15. Band : Yngvie Malmsten

16. Djur: ?

17. Gatunamn: Ymersgatan

18. Bil: Yaris

19. Sång: Yesterday.


Jag utmanar.

Wenona

Ymer & Gusten

Blondinstella & Tuffa Doris

Av Yvonne - 22 september 2009 19:06

Alla vänner och bloggare. Idag regnade det jättemycket på förmiddagen så jag kom inte i väg för att pumpa mina däck förrän på eftermiddagen och när det äntligen var gjort så gick jag och min asse en långrunda vi gick en alldeles ny väg idag och den var jättefin att gå på. Vi kom till Klitterhus och där gick vi ner till brygggan men det skulle vi inte ha gjort för rätt som det var så kom det en stor våg och vi blev lite blööta men inte så mycket som tur var sen så gick vi raka vägen hem för fy bubblan vad det blåste och var kallt sen när vi gick hem så när vi äntligen var hemma så fick jag doppa händerna i varmt vatten i handfaten en stund det var jätteskönt. Just nu när jag skriver så både regnar det och blåser det ganska så mycket så det är skönt att vara inne nu.


Till Julia vadå för utmaning?


Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin kväll


kramisar

Itqvinnan

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards