Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Yvonne - 18 augusti 2010 17:24

Hejsan alla vänner och bloggare.


Nu på eftermiddagen så har det allt snurrats till det alldeles för mig jag trodde jag skulle ha tvättstugan idag men när jag kom ner dit så skulle jag extrakolla så det verkligen var min dag och tid att tvätta men icke sa nicke jag hade skrivit upp fel dag i almenackan så nu vet jag att jag ska ta med mig almenackan ner nästa gång så det var bara att kånka upp tvättkorgen och ställa den tillbaka på sin plats igen. Så nu är jag ganska så sur på mig själv men ja ja misstag kan vi alla göra men visst är det surt när man tror att man ska tvätta och så är det varken rätt dag eller tid.


Av Yvonne - 18 augusti 2010 14:25

Godeftermiddag alla vänner och bloggare!


Idag har jag varit i stan och fixat lite ärenden för jag tänkte att göra det när det var fint väder men tji fick jag för när jag var halvvägs till stan så började det att småstänka lite men som tur var så var jag redan vid affären och gick in och fick gjort det jag skulle sen på hemvägen blev jag lite blöt men det gjorde inget för det kom inte så mycket.

När jag kom hem då blev det till att sätta på lite kaffe för jag var så kaffetörstig och lite frusen av mig.

Och nu är det snart dax för att gå ner till tvättstugan och tvätta ett antal maskiner tvätt så jag ska snart sätta igång med att sortera tvätten.

Önskar alla vänner och bloggare en fin fortsatt eftermiddag.


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards