Alla inlägg den 13 september 2009

Av Yvonne - 13 september 2009 19:04

Alla vänner och bloggare. Idag har det varit blandat väder hos mig både regn och blåst mest hela dagen känns det som.

Så jag har inte gjort så mycket mer än försökt att fixa med min musik i datorn som verkar vara huller om buller så jag får ta och fixa det en dag när jag känner att jag har lust och ork med det.

Här är en när bild på Nulle som togs härom dagen.

Kramisar

Itqvinnan

  

Av Yvonne - 13 september 2009 08:27

Alla vänner och bloggare. Sitter här med morgonens andra mugg kaffe och lyssnar på min musik i Windows Media Player och ibland så sjunger jag med åxå.

Det gick jättebra hos läkaren på vårdcentralen jag lämnade mitt intyg och så lyssnade han på mina lungor samtidgt för jag berättade att jag hade hostat en natt och kippat efter luft så den assen jag hade var på väg att ringa efter ambulans men som tur var så hördes inget när läkaren lyssnade på dom.

Idag har jag inte bestämt än för vad jag ska göra men det visar sig väl under dagen.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin dag.


Kramisar

Itqvinnan

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards