Alla inlägg den 14 september 2009

Av Yvonne - 14 september 2009 20:26

Alla vänner och bloggare. Jag har precis kommit hem efter 2 och ½ timmes promenad nu på kvällen jag hittade mycket fina motiv i skogenGlad som kommer i bloggen  i morgon.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en godnatt och sov så gott vi ses i morgon igen.


Kramisar


Itqvinnan

Av Yvonne - 14 september 2009 10:21

Godmorgon alla vänner och bloggare idag ser det ut att bli en fin dag hos mig men just nu så fläktar det lite hos mig men jag tänkte passa på att gå ut en sväng senare under dagen och fotografera lite och njuta av dagen idag.

Nu har jag iallafall lagt in all den rena tvätten som jag tvättade igår kväll jag brukar alltid tvätta en gång i veckan det tycker jag är  bra för då samlas det inte på hög hela tiden.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin dag.


Kramisar

Itqvinnan


Av Yvonne - 14 september 2009 10:21

Godmorgon alla vänner och bloggare idag ser det ut att bli en fin dag hos mig men just nu så fläktar det lite hos mig men jag tänkte passa på att gå ut en sväng senare under dagen och fotografera lite och njuta av dagen idag.

Nu har jag iallafall lagt in all den rena tvätten som jag tvättade igår kväll jag brukar alltid tvätta en gång i veckan det tycker jag är  bra för då samlas det inte på hög hela tiden.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin dag.


Kramisar

Itqvinnan


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards