Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Yvonne - 20 mars 2009 19:57

Idag så har jag varit i stan och handlat. Men först så var jag på banken och fixade min ekonomi det behövs ju varje månad. Sen så gick jag till Supermarket och handlade lite basvaror och även lite gott för i morgon. Var även en sväng på Hemtex och köpte en rund duk som går lite i ljusbrunt. Jag passade även på att beställa tid hos en frissa för att klippa mig jättekort att ha kort hår är både praktiskt och bra tycker jag sen när jag hade gjort det så gick jag hem med alla varorna men jag tog vägen förbi Netto och kikade lite vad dom hade att erbjuda men det var inget jag fastnade för kände jag. Så när jag hade lämnat alla varorna i sina skåp hemma så gick jag tillbaka till frissan och klippte mig det är så skönt att ha kort hår tycker jag. Efter det så gick jag hem direkt och ringde ett par samtal och fixade mat det blev korvstroganoff med ris mums men jag orkade bara jättelite för jag hade ätit innan jag gick till stan ganska mycket..

  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards