Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Yvonne - 24 mars 2009 12:00

I dag när jag gick igenom mitt syskrin som jag hade lagt en massa smyckeaskar efter mamma så hittade jag mina dopgovor som jag fick när jag döptes ett guldarmband som jag ska göra om till halsband och andra hängen som jag ska köpa guldkedjor till.

Men i morses när jag vaknade så var det -grader ute och det blåste ganska rejält med och det blåser lika mycket nu som det gjorde i morses.

Så i dag stannar jag nog helst inne känns det som. Men nu när jag tittar ut genom fönstret så far det små små vita snöflingor i luften. Iof så hade ju dom lovat det på vädret. Jag är alltid sån att jag tittar ut när jag har vaknat istället för man kan ju inte alltid lite på vad dom säger om vädret.

I morgon så kommer Kotten och Bella igen det ska bli jättekul. Kotten är 7 veckor nu så han har växt jättemycket sen jag såg han sist hos mig.

 

Här är Kotten nyfödd på denna bilden..  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards