Alla inlägg den 1 april 2009

Av Yvonne - 1 april 2009 17:44

Vaknade till en underbar 1 April med solsken från klarblå himmel och fåglarnas kvitter. Direkt när jag vaknade så drog jag upp rullgardinen och öppnade mitt fönster lite på glänt och tog det lite lugnt på morgonen. Läste lite i tidningen med kaffemuggen bredvid mig.

Sen så gick jag in till datan och loggade in som vanligt och då kunde jag inte för hela friden varför jag inte kunde se en del smilysar som min bästa vän har och som jag åxå har haft så jag avinstallerade den sidan och installerade den igen men icke sa nicke då  såg jag att man kunde uppdatera msn sidan för att få den nya verisionen jag gjorde det och döm om min förvåning så kunde jag inte se vad jag skrev i mitt eget fönster så jag fick skriva på känn tur att man hittar tangenterna automatiskt. Men jag fick nog av det för en stund och gick ut och handlade lite basvaror till hushållet. Så i dag till Middag så blev det fiskpinnar och potatis och remuladsås *mums*.

Men gissa om jag blev förvånad och glad när jag väl hade loggat in på msn igen och började skriva till min bästa vän jag kunde se vad jag skrev i mitt eget fönster *jippiiii*


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards