Alla inlägg den 22 april 2009

Av Yvonne - 22 april 2009 17:29

Idag har jag bakat Fudgekaka efter ett recept jag fick av min bästa vän på nätet.

Jag tog glass till den så det var jättegott.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Jag satte mig ner och läste instruktionsboken till min nya kamera och läste tidningen och så kikade jag lite på tv:n i morses innan jag loggade in på nätet.

Jag ska läsa instruktionsboken mera för det är bara nyttigt så man låter allt smälta in som är nytt. Jag har Bella hos mig i dag med så jag har hållit på med att göra hennes öron rena och fina men jag tror att det mesta av öronrenset hamnade på mig istället för i hennes öra. Jag tror jag inte hade rätt handlag men det gick tillslut. Så nu ligger Bella i soffan och sover i vardagsrummet.

Har även haft tvättstugan idag det behövdes även om det inte var så mycket tvätt denna gången.

Men nu ligger allt på sin plats i sina garderober.


 



Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards