Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Yvonne - 20 maj 2009 19:21

Idag har det varit jätteskojsigt dagen började med att min asse och hennes hund Bella kom kl 09:00 vi fikade lite först och pratade om vad som har hänt sen sist och pratade åxå även om vad vi skulle göra idag först på programmet stod att vi skulle gå ner till en tatuerare som jag har beställt tid hos och då tog jag med mig två kort på min hund som gick bort för ett par år sen jag lämnade dom och så skulle jag ringa dit igen på Fredag och prata igenom om jag ville ha hela han på skuldran eller bara huvudet men jag har bestämt mig nu att jag bara ska ha huvudet då blir det mycket större och uttrycksfullare med har jag en känsla av. Sen när det var gjort så gick vi hem och tog igen oss en stund då fick vi nästa ide att vi skulle åka till Väla och kika lite jag hittade inget som jag ville ha till lunch blev det burritos det var jättemums jag blev så mätt så jag orkade inte röra mig sen blev det nästa ryck igen då åkte vi hem till hennes far och dennes sambo och där blev vi bjudna på kaffe träffade även deras två hundar Bellamy och Nova.

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards