Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Yvonne - 21 maj 2009 18:26

 .

Idag när jag och min  asse satt och åt frukost så fick jag ett infall att ringa Bellas matte och fråga om dom skulle göra något speciellt idag, för jag fick iden om att åka  och hälsa på dom en stund. Kom ni bara sa hon så vi fick vägbeskrivning dit och så ringde jag och talade om att vi var på väg. På vägen dit så åkte vi förbi många fina ställen som jag inte hann att ta kort på tyvärr.

När vi väl var framme så möttes vi av Bellas matte och många glada skall från hennes hundar vi blev bjudna på kaffe och bulle det var jättegoda bullar, bullar med äpple i. Bella blev glad när hon fick se mig och så fick jag hälsa på hennes andra hundar samtidigt som vi satt och pratade träffade även tre små busiga valpar som var så jätte jätte söta. När vi hade varit hos Bellas matte ett par timmar så var det dax att åka hem men innan jag satte mig i bilen så tog jag kort på Bella och hennes kompisar i familjen och då tyckte även Bella att det var dax för lite sista minuten kel så det blev det en liten stund innan jag satte mig i bilen för hemfärden. På vägen hem så passade jag på att ta korten jag inte hann att ta på dit vägen dom kommer senare i bloggen.

  





Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards