Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Yvonne - 16 juni 2009 18:17

...efter en skön sovmorgon redan 07:30 jag som annars brukar vara vaken redan vid 07:00 tiden på morgonen eller ja ibland före den tiden till och med. Men jag hade nästan ingen lust att ta mig upp utan jag låg och drog mig en stund tills jag gick upp då satte jag på kaffe och hämtade tidningen tog svängen förbi datorn åxå och startade den. När jag hade druckit kaffet och läst tidningen så satte jag mig här och chattade med min bästa kompis en stund tills min asse skulle komma. Hon kom lite senare idag för hon hade varit hos sin tandläkare och sen så var det min tur att gå men jag skulle bara till vårdcentralen tvärs över gatan praktiskt att bo nära. Jag skulle ta bort ett märke i ljumsken på mig. När vi hade kommit hem igen så bestämde vi att vi skulle åka till Klippan på marknad där hittade jag tre st nagelack i grönt blått och orange som jag köpte. Vädret var väl inte så helt okej utan det var lite mulet men solen kämpade på bra ändå att visa sig. När vi hade varit där ett par timmar så åkte vi hem för vi började bli trötta.

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards