Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Yvonne - 18 juni 2009 17:29

Dagen började med att jag och min asse skulle möta en av hennes vänner på ett ställe som heter Kävlinge där har dom en hane som min asses vän skulle para sin tik med så vi var där i god tid och väntade på henne min asses vän kom 5 minuter efter oss med hunden. Hon han knappt stanna och öppna dörren förrän hunden for ut och rusade direkt till rätt dörr där hanen bodde.

Hundarna blev jätteglada att se varandra så det var jättemycket spring och bus  medans vi satt och pratade och lät naturen ha sin gång vi var där i tre timmar så nu hoppas vi alla att det blir små bebbar så småningom.

När det var dax att åka hem så stannade jag och min asse vid en glasskiosk och tog oss varsin glass det blev kulglass "mums" sen när dom var uppätna så bar det iväg hemåt.

Och när vi äntligen var hemma så slängde jag mig in i duschen och sen i säng jag sov i tre timmar gissa om det behövdes jag var jättetrött och jag höll på att få en huvudvärk som heter duga med.

Så det blev till att ta det lugnt sen innan det var dax för att nanna kudden.

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards