Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Allt möjligt.

Av Yvonne - 6 april 2009 21:08

Vaknade kl 4 av att min axel spökade så det var lika bra att gå upp. Sätta igång datorn och läsa tidningarna på nätet.

Jag har börjat att göra det mer och mer nu har jag märkt efter jag hade läst klart var det dax och sätta igång kaffebryggaren. Så jag fick mitt morgonkaffe och läsa papperstidningen som jag prenumererar på.

På förmiddagen pratade jag med min bästa vän så timmarna bara flög iväg. Jag passade även på att gå till Netto och handla lite. När jag hade kommit hem med varorna så plockade jag in dom i kylen  och sen ut en runda igen i skogen.  Jag har en stig jag brukar gå där och när jag hade gått en stund så stannade jag bara och lyssnade på fåglarna en bra stund. Det var jättefint väder men kallt i dag.

När jag kom hem så pratade jag med min bästa vän och mailade lite brev.

  

 
 
Matte

Matte

6 april 2009 22:24

Jättebra skrivet som vanligt. Låter som en toppen dag trots allt och en promenad i skogen är ju inte så dumt det *LER*
Kramizzz

http://mats195.blogspot.com

 
Åke

Åke

7 april 2009 07:54

Hoppas att din värk går över fort.

http://www.typografen.gratisblogg.set

 
Ingen bild

AGNETHA

8 april 2009 08:31

verkligen söt så go riktigt charmtroll
inte ubdra på du faller för dom bella o kotten
kramixxxxxxxxxxxxxxx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 3 september 2010 13:33

Hejsan alla vänner och bloggare.   Idag är det en typisk seg dag för mig inget vill funka känns det som. Allt bara klabbar Inte ens lederna vill på mig idag så när jag skulle sätta mig i min elstol så kändes det nästan som jag skulle ta överbal...

Av Yvonne - 26 augusti 2010 20:55

Hej i kvällen alla vänner och bloggare.   Jag har inte orkat blogga nu på dessa dagarna för det har hänt så mycket annat som tog min energi från mig men nu börjar jag få energin tillbaka och det är jätteskönt tycker jag. Men visst är det jobbigt ...

Av Yvonne - 24 augusti 2010 11:00

Alla vänner och bloggare. Igår kväll så kom det ett riktigt skyfall regnet bara vräkte ner och det blåste nästan storm tyckte jag. Men idag lyser solen lite då och då men dom har ju lovat att mera regn är på väg- Idag så ska jag se om jag kan ta ...

Av Yvonne - 23 augusti 2010 17:29

.. det regnar så kommer det en skur. Jag var ute en liten kort sväng och jisses vilken regnskur det kom men det skulle komma ett riktigt oväder såg jag i tidningen när jag läste den för en stund sen. Tur att man inte ut något mera idag. Nu ikvä...

Av Yvonne - 23 augusti 2010 11:18

Hejsan alla vänner och bloggare.   Idag lyser solen och det är +19 i skuggan så jag ska ta en promenad till stan sen och handla en broderi nål och lite broderigarn som fattas. Jag förstår inte var alla mina broderinålar tar vägen jag lägger dom i...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards