Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Yvonne - 17 augusti 2009 15:26

   Alla vänner och bloggare. Nu har det slutat att blåsa så mycket hos mig och solen kikar fram från en klarblå himmel termometern visar på +20,8 så det är jätteskönt ute. Min kompis ringde mig förut och frågade mig om jag ville komma och grilla flintastek med grönsaker? Ja gärna svarade jag. Det ska bli jättekul för det var så längesen vi träffades och vi kommer att ha mycket att prata om.

Nu under förmiddagen så har jag haft det ganska så snärjigt med allt som har varit runt mig men det håller på att lösa sig som tur är. Jag har haft nästan ångest för allt har varit så jättejobbigt nu på sista tiden så idag har jag äntligen kunnat andas ut ordentligt och det känns som om en stor sten har fallit från mig.

Nu ska jag ta och kika på vilka kläder jag ska ha i kväll det lutar åt att jag ska ta min tunika och långa jeanskjol så jag önskar alla vänner och bloggare en fin eftermiddag kväll.

  






Av Yvonne - 17 augusti 2009 07:07

  alla vänner och bloggare. Jag har precis bryggt mitt morgon kaffe så jag ska kunna vakna riktigt ordentligt och hämtat tidningen som jag ska läsa alldeles strax Idag ska jag inte göra så mycket mer än att städa dom andra rummen i lägenheten iallafall sopa golvet så gott jag kan och vattna blommorna.

Termometern visar på +16,8 och det är lite kyligt i luften hoppas det blir lite skönare längre fram på dagen iallafall.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin dag.









 

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards