Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Yvonne - 29 augusti 2009 13:46

Hejsan alla vänner och bloggare. Nu har halva dagen gått och jag har fått gjort hälften nu. Så nu har jag varit och hämtat en kebabrulle och coca-cola det var jättegott så nu låter jag den smälta innan men innan jag gick och hämtade kebabrullen så bakade jag en kaka recept kommer på den senare. Nu är det bara datorn som ska fixas lite till.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare på återseènde i kväll.


Kramisar


Itqvinnan

Av Yvonne - 29 augusti 2009 08:56

Alla vänner och bloggare. Jag vaknade vid 5:30 i morses jag trodde jag kunde somna om men icke sa nicke jag låg bara och vände och vred mig så det var bara att kliva upp för mig. Idag skiner solen men det är lite kyligt så idag blir det att ta på sig jeans och fleecejacka om jag går ut en sväng under dagen.

Men jag har lite jag måste fixa här vid datorn åxå och det kanske tar sin lilla tid men det får det göra huvudsaken är att det blir ett bra resultat av det jag tänkte göra. Och kl 17 har jag tvättstugan jag trodde det inte var så mycket tvätt men tji fick jag det blev mer när jag hade bytt sängkläder och handukar och badlakan dels så ska jag damma hela lägenheten idag med.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin dag.


Kramisar

Itqvinnan

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards