Alla inlägg under april 2009

Av Yvonne - 17 april 2009 17:58

Mina påskliljor jag satte förra året dom har växt jättefort tycker jag nu när det har varit så varmt och skönt ute.

Av Yvonne - 17 april 2009 16:39

Jag har börjat att sticka en tröja till mig av alla restgarner som har blivit över från alla halsdukar som jag har stickat under vintern.

Så den kommer att vara i alla   färger när den har blivit klar. Jag hade ett uppehåll med den nu under hösten och vintern för jag ville ha alla halsdukarna klara först. Dels så har jag lite broderi jag håller på med en katt tavla och en tavla med en ängel som vaktar två små barn men den tar visst en hel evighet att få klar "suck". Men skam den som ger sig.

  






Av Yvonne - 16 april 2009 21:46

Denna bilden tog jag en kväll när jag var ute och gick en runda.

Det var jätteskönt att vara ute och bara andas in den friska doften av träd.

Av Yvonne - 14 april 2009 16:06

Idag så har jag varit i stan och handlat tittade även på

en ny kamera som jag behöver eftersom min gamla gick sönder för ett tag sen efter att ha hamnat olyckligt på golvet.

Handlade även lite annat smått och gott idag i mataffären lite pålägg

som är gott på smörgåsen ibland..

 










Av Yvonne - 13 april 2009 17:16

                                     


Idag har jag gjort en egen hemsida som jag kommer att lägga upp mina bilder, dikter och m m på.


Jag kommer att vara både här och på min nya hemsida...


Adressen till den är:

www.123minsida.se/itqvinnanshemsida

Men om du klickar på länken "min hemsida" så kommer du dit också   enkelt!


  


Av Yvonne - 12 april 2009 10:55

                  


Ett litet hjärta står ensamt och gråter.

Sårat många gånger men ändå det förlåter.


Sliter i det gör många, de bara tar och tar.

Ändå står alltid detta lilla hjärta ensamt kvar.


Lurat av många, de leker med det lätt.

Men aldrig att någon vill behålla det på något konstigt sätt.


Varför vara med i leken, när man inte reglerna kan?

Varför tro på den kärleken, som sägs vara sann,


Varför leka med andras hjärta när man har varsitt?

Varför är detta lilla ensamma hjärta just mitt?


  



Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards