Alla inlägg under maj 2009

Av Yvonne - 14 maj 2009 15:30

Jag var ute en sväng innan det började att regna och då passade jag på att ta kort på molnen.

Man kan få dom att föreställa vad som helst med fantasin.

Av Yvonne - 13 maj 2009 22:31

Denna bilden tog jag för en stund sen utanför här jag bor.

Av Yvonne - 13 maj 2009 21:02

   i kvällen alla. Precis när jag tänkte gå ut så började det att regna typiskt för jag såg att det fattades lite i kylen åxå men som tur var så kom en vän till mig som hade vägarna förbi och hade med sig lite som jag behövde.

Har även fixat klart det jag ska ha i datorn scheman med mera och lite annat smått och gott.

Nu är himmlen alldeles rosa/orange jag passade på att gå ut och fota det för det var jättefint. Jag fick veta av en kompis som jag frågade varför himlen var sån att det skulle bli vackert väder i morgon. Hoppas det stämmer för då ska jag ut och fotografera mera motiv det gäller bara att leta efter motiv så finns dom där när man minst anar det..

  






Av Yvonne - 13 maj 2009 11:15

  Alla bloggare och vänner i cyberrymden. Idag är det en sån lugn och skön dag för mig. Solen skiner från en nästan molnfri himmel men det blåser lite som vanligt men det gör inget tycker jag.

För jag ska sätta mig en stund på min altan och dricka mitt kaffe efter jag har gjort allt klart här vid datorn som jag gärna vill ha klart som måste fixas f'ärdigt.

Jag vill gärna inte ha det hängandes över mig sen då blir jag bara stressad och det är inte bra känner jag.

 Kommer mera i bloggen i kväll..

 Vi ses då..


  









 

Av Yvonne - 12 maj 2009 14:00

Fin så här Bonusmatte undrar Bella?

Av Yvonne - 10 maj 2009 18:35

Sheeba ligger i soffan och lyssnar och kikar ut mot altanen för det  är mycket nya ljud när man kommer till ett nytt ställe.

Sheeba var hos mig i ett dygn det var jättekul.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards