Alla inlägg under maj 2009

Av Yvonne - 3 maj 2009 09:40

Vaknade jag med idag och det är sååå typiskt för jag hade tänkt göra så mycket idag men det är inget att göra åt. Jag får ta det lugnt idag och vila så mycket jag kan så kanske det släpper. Det brukar släppa efter ett par st muggar kaffe så jag har redan druckit tre muggar på kort tid nu på morgonen.


Vädret ser så där ut idag dom har lovat att det skulle bli lite sämre väder denna veckan men jag vet som sagt inte om jag kan lita på det litar nog mera på mig själv ibland när jag tittar ut genom fönstret när jag har vaknat på morgonen.


  







Av Yvonne - 2 maj 2009 18:50

Jag hittade cd:fodral till mina cd skivor men det tog lite tid för det var ganska mycket folk i affären.

Och så hittade jag två st gosisar ett marsvin och en hundvalp men jag lät dom ligga kvar jag har så många sådana redan jag får knappt plats själv snart.

Taxin kom och hämtade mig kl 15 för hemfärd och det var skönt för jag var ganska trött och början till huvudvärk höll jag på att få så det var skönt att lägga sig och sova en stund när man äntligen var hemma.

Nu i kväll har jag ätit grillad kyckling i ugn det var jättegott.

  







Av Yvonne - 2 maj 2009 09:26

Godmorgon alla!

 Äntligen kunde jag sova en hel natt utan att vakna med smärtor i min axel helt underbart.

Sitter här just nu med min 3:dje mugg kaffe och försöker planera för dagen.

Jag har iallafall beställt färdtjänst till kl 12 idag för jag ska åka till Rusta och Ikea hade tänkt att köpa fodral till mina cd-skivor som ligger i bokhyllan i en enda hög just nu.

Men vem vet man kanske hittar mera roliga och bra saker som kan vara bra att ha?

Återkommer senare och berättar vad jag har hittat för något kul..

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards