Alla inlägg under augusti 2009

Av Yvonne - 26 augusti 2009 16:42

Alla vänner och bloggare. Nu är sol från klarblå himmel och det är +20,7 i skuggan så jag passade på att gå till affären en sväng och köpa mjölk och räksmörgåstårta "mums" som jag ska äta om en stund framför tv:n. Dom som har hand om alla mina assar var här idag med och hämtade lite papper och lämnade nya scheman så jag vet vem som ska komma efter varandra på sina pass men det var lite fel i dom som ska ändras upptäckte jag och den assen som jobbar nu.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin eftermiddag.


Kramisar

Itqvinnan

Av Yvonne - 26 augusti 2009 07:16

Alla vänner och bloggare. Sitter här med dagens första mugg kaffe jag dricker nästan bara kaffe nu på morgonarna annars så blir det bara thè resten av dan jag håller på att dra ner på kaffet ordentligt. Nu på morgonen är det lite kyligt termometern visar på +15,9 det blåser lite hoppas det blir finare väder under dagen så jag kan gå ut en sväng.

Men annars så ska jag hänga in mina nya kläder i garderoberna och kika lite på nätet hoppas jag hittar något kul.

Nu önskar jag  alla vänner och bloggare en fin fortsatt morgon.

Av Yvonne - 25 augusti 2009 13:30

..bilder från gårdagen.


Av Yvonne - 25 augusti 2009 08:05

Alla vänner och bloggare. Idag blir det en riktig slappedag för mig känner att jag behöver det för nu har jag haft alldelses för mycket runt mig tycker jag med allt som har varit.

Solen lyser från en klarblå himmel och det är +16. Jag kanske tar en sväng ut sen eller om jag blir sittandes här idag får se sen vad jag känner för.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin dag.

Av Yvonne - 24 augusti 2009 19:44

Hejsan alla vänner och bloggare här är bilderna på kläderna jag köpte i Ullared för ett par dagar sen.

 

Av Yvonne - 24 augusti 2009 10:22

Hejsan alla vänner och bloggare. Idag lyser solen och det är +19 i skuggan och idag blir äntligen turen till Mölle av:) det ska bli jättekul och jag kommer att ta  jättemånga kort när jag är där.

Och jag kommer att ta kort på mina nya kläder som jag köpte i Ullared under dagen idag.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin dag.


Kramisar

Itqvinnan

Av Yvonne - 23 augusti 2009 17:51

Hejsan alla vänner och bloggare.

Äntligen är jag tillbaka efter ett ofrivilligt uppehåll men nödvändigt jag har fått installera om hela min fasta dator och det behövdes verkligen nu går den mycket snabbare och det är jättebra tycker jag för förut så var den så jättelångsam så jag höll på att gå av på mitten ibland så nu ska alllting fungera som det ska.

Nu ska jag in och läsa hos er och se vad som har hänt.


Många kramar


Itqvinnan

Av Yvonne - 20 augusti 2009 18:15

Hejsan alla vänner och bloggare.

Idag har jag varit i Ullared och handlat och det blev ganska många kassar med hem:)

Jag har handlat en massa kläder som jag ska visa här sen och så har jag handlat smink en väska smycken och porslinstallrikar som är gröna och en ny armbandsklocka och en del smycken köpte jag med så det var värt att vara där i fyra timmar jag hade jättetur med vädret varmt och soligt det fläktade bara jättelite men det har tagit i mer och mer nu att blåsa.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa framför tv:n just nu så är det friidrott jag sitter och lyssnar på medans jag är här vid datorn och bloggar.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt kväll.


Kramisar.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards