Alla inlägg under augusti 2009

Av Yvonne - 11 augusti 2009 21:06

Vänner och bloggare en riktigt

och sov så gott.



Av Yvonne - 11 augusti 2009 08:44

..på Viftas bebbar visst är dom söta.

Vifta är dvärgpincher.

Av Yvonne - 11 augusti 2009 07:04

Godmorgon alla mina vänner bloggare. Inatt har det regnat ordentligt det kom 33 mm regn såg jag när jag var ute på altanen i morses nu är det helt underbar luft att andas inte den kvava äckliga.

Idag ska jag hämta säsongskortet till Rögles alla hemma matcher det ska bli kul att gå på det igen för jag har saknat det jättemycket.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin dag.

  






Av Yvonne - 10 augusti 2009 17:44

Idag på förmiddagen har jag varit i Centrum en sväng jag var på apoteket och hämtade min medicin och så var jag och fixade ett nytt kort till mitt pass och så pantade jag en massa pantflaskor som jag hade lyckats att samla på mig.

Sen när jag kom hem så åt jag friterade räkor i sötsur sås med ris "mums"

Efter det så var det bara direkt i säng och sova en stund jag sov i tre timmar.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin kväll.


  






Av Yvonne - 10 augusti 2009 06:17

Alla vänner och bloggare. Idag är det svalt och gott ute termometern visar på +16 grader  hoppas att det inte blir sååå hett ute i dag. Snart så ska jag brygga dagens första mugg kaffe och sätta mig och läsa morgontidningen både på nätet och pappers tidningen.

Jag återkommer till er under dagen och berättar vad som händer här hos mig mera.

Av Yvonne - 9 augusti 2009 19:24

Hejsan alla mina vänner och bloggare nu är det snart slut på denna dagen. Jag tycker att dagarna bara rusar iväg i ett huj nu.

Tycker inte ni det med?

Jag har iallafall fått gjort det jag skulle idag så nu är det väl snart dax att sätta sig vid tv:n om det är något kul jag har inte tittat i tv bilagan idag men det visar sig väl vad det blir på tv:n annars så blir jag kvar här tills det är dax att sova. Idag har jag bara jagat ut en massa flugor och små flugor som ser ut som små bin jag vet inte vad dom heter men dom har varit så envisa idag när jag har varit ute på altanen så det har nästan varit jobbigt att vara där. Jag satte ett myggljus där idag men jag vet inte om det ska hjälpa mot just dom flugorna åxå inte bara mot myggen. Ja ja jag får se senare i kväll när jag ska gå ut och vattna dom krukorna som inte regnet kom åt i eftermiddags.

Önskar alla vänner en fin kväll.

Av Yvonne - 9 augusti 2009 15:31

Alla vänner och bloggare. Nu på eftermiddagen har det åskat och regnat hos mig tur att jag hade dragit ur datorsladden när jag gick och vilade jag sov i 2 och ½ timma det var jätteskönt. Har gjort allt som har behövdes göras idag så nu resten av eftermiddagen ska jag bara ta det lugnt jag har inte kikat i tv tidningen än men jag ska nog inte se något på den ändå utan bara sitta här tills jag ska lägga mig för kvällen. Det är jätteskön luft ute nu efter allt regn och åska den är mycket skönare att andas inte det där äckliga klibbiga luften som har varit innan.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsättning på eftermiddagen kvällen.

  









Av Yvonne - 9 augusti 2009 10:15

Alla vänner och bloggare. Nu lyser solen hos mig och det är +22 grader så jag ska snart sätta mig på altanen och dricka mitt kaffe och ta det lugnt en stund innan jag går till affären. Jag såg att det fattades vetemjöl så det måste jag ha för jag hade tänkt baka nån dag framöver här tänkte baka kanelbullar och lägga i frysen det är ju bra att ha om det skulle komma gäster åxå.

Senare idag så ska jag ta och putsa alla fönstren dom är alldeles prickiga nu såg jag.

Önskar alla vänner och bloggare en fortsatt fin dag.

  









Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards