Alla inlägg under augusti 2009

Av Yvonne - 9 augusti 2009 07:56

Nyckelpigan sitter på en av mina blommor på altanen.

Av Yvonne - 9 augusti 2009 05:59

Godmorgon alla vänner och bloggare idag är det lite svalare hos mig termometern visar på +16 och jag sitter här med min första mugg kaffe. Inatt har jag sovit jättegott det är helt underbart att få sova en hel natt utan uppehåll.

Idag ska jag bara ta dagen som den kommer skönt att göra det med.

Önskar alla vänner och bloggare en fin dag.

  






Av Yvonne - 9 augusti 2009 05:38

Bella och Casper dom tog en ordentlig busrunda igår på gräsmattan på gården så det gick undan i svängarna här försöker Casper få igång Bella igen genom att dra henne lite i svansen.




Av Yvonne - 8 augusti 2009 21:39

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en godnatt och sov så gott. Ikväll så har jag varit ute en sväng med Bella på gården hon lekte med Casper så det undan i svängarna bilder på det kommer under morgondagen.

Men annars så har jag inte gjort så mycket mer än att jag har varit här nu dom sista minuterna men nu ska jag lägga mig med min vetekudde som jag värmer i mickron innan jag ska lägga mig och Bella kommer att ligga hos mig hela natten nere vid fotändan eller i min rullstol.

Och så kommer hon till huvudändan frampå morgonen då ska vi ha morgongos innan vi går upp och in i duschen eller jag in i duschen rättare sagt "s".

Vi ses i morgon igen många nattis till alla vänner och bloggare.

  






Av Yvonne - 8 augusti 2009 17:50

 alla vänner och bloggare. Idag lyste solen på förmiddagen och det var riktigt varmt men nu på eftermiddagen har det både regnat och åskat ganska så rejält.

Själv mår jag inte så bra idag utan det är perioden som har börjat och jag har jätteont dels så är  jag inte på mitt bästa humör när jag  har detta så jag har mest sovit med min vetekudde mot magen det var jätteskönt.

Ikväll ska jag försöka lägga mig i tid och inte lägga mig så jättesent som jag har gjort dom andra kvällarna.

Snart så ska jag och min asse gå och köpa kebab med mycket vitlökssås i "mums"

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fortsatt fin och bra kväll.

 









Av Yvonne - 8 augusti 2009 07:06

  alla vänner och bloggare. Igår  kväll så var jag och en kompis på ljusfesten här i Ängelholm det var båtar som hade prytts med olikfärgade lampor och i år så var temat pirater dom var jättefina men innan den var så uppträdde Danne Stråhed på en scen det var kul att lyssna på honom. När båtparaden var över så var det dax för fyrverkeri men då gick jag där ifrån för är det något jag inte gillar så är det smällare.

Men en sak förstår jag inte varför tar djurägare med sig sina djur på sådant när dom vet att det är smällare och raketer som ska skjutas upp? Djuren har ju mycket bättre hörsel än vi människor. 

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en bra och fin dag.

  






Av Yvonne - 7 augusti 2009 07:29

 alla vänner och bloggare idag ser det ut att bli en lika fin och varm dag termometern visar på +15 grader.

Idag på dan ska jag nog inte göra så mycket ska mest ta det lugnt med tanke på ikväll. Det är ljusfest här i Ängelholm jag och en kompis ska ner och titta lite senare i kväll ska bli kul tycker jag men jag stannar inte så länge och tittar på det för det kommer nog att bli mycket folk ikväll.

Och att trängas det är det värsta jag vet egentligen men men den är bara en gång om året så det gör inget.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.

  






Av Yvonne - 6 augusti 2009 22:26

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en godnatt och sov så gott vi ses i morgon igen.

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards