Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Yvonne - 8 juli 2009 20:41

  alla vänner och bloggare. Nu är det kväll och det har regnat från och till idag med blandade åskmuller men dom har varit så långt borta från mig men jag drog ur alla kontakter ändå man vet ju inte som sagt.

Just nu så ser jag   i alla sina fina färger och fåglarna kvittrar och sjunger så fint i träd och buskar.

Nu önskar jag alla en god natt och sov så gott..

  






Av Yvonne - 8 juli 2009 17:18

..övergick i regn och åska senare under eftermiddagen men det är inget man kan göra något åt det är bara att gilla läget som man säger.

Jag får se vad som händer här hos mig senare under kvällen det blir nog lite tv tittande men på vad det har jag inte bestämt mig om ännu får zappa lite och då brukar man ju hitta ett bra prg som man fastnar för.

Önskar alla mina vänner och bloggare en fin eftermiddag/kväll.


  






Av Yvonne - 8 juli 2009 07:58

  alla vänner och bloggare solen skiner och det är +16,5 i skuggan så jag ska snart sätta mig ute på altanen med mitt morgonkaffe.

Senare på förmiddagen kommer en kompis hit och då blir det fika ute på altanen och prata lite minnen från Danmarksresan. Men annars så händer inte så mycket hos mig jag måste bara ringa arbesterapeuten och fråga om det kommer någon tekniker idag för det kom ju ingen igår och fixade hjulen på rullstolen.

Jag återkommer ikväll med mera om vad som har hänt under dagen..

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards