Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Yvonne - 29 juli 2009 14:17

 alla vänner och bloggare. Nu har jag vaknat efter en stunds skön sovstund och huvudvärken är borta det är så jätteskönt. Nu skiner solen från en nästan klarblå himmel jag hade tänkt gå ut men vid närmare efter tanke så är jag nog inne och bara tar det lugnt sätter mig nog på altanen med en mugg kaffe sen. Sömn kan göra mycket när inga huvudvärkstabletter hjälper då försöker jag sova bort den i stället och det funkar.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en bra dag.

  






Av Yvonne - 29 juli 2009 04:19

..vaknade redan vid 3:30 inatt och hade fortfarande huvudvärk igår när jag gick och la mig så tänkte jag att det är över i morgon när jag vaknar men nää då det var den inte. Så nu är jag lite småsur och småtrött men jag kan ändå inte lägga mig för det skär som spjut i hela huvudet känns det som.

Så nu är jag lite trött på mig själv . Det är efter en olycka som hände 87 som jag har fått denna dumma huvudvärk vad jag än gör så går den inte över känns det som så dom gånger jag är smärtfri det är så skönt. Nu ska jag ta och brygga lite kaffe och sätta mig på altanen en stund.

  





Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards