Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Yvonne - 27 juli 2009 15:19

 alla vänner och bloggare. Nu har jag fixat till håret med att fylla ut där som det blev ojämt förra gången jag färgade det blont så nu ser det mycket bättre ut nu är jag blond över hela håret och inte en mörk fläck lite här och var i håret för det såg inte klokt ut.

Nu har det börjat blåsa lite hos mig och solen vill komma fram åxå ser det ut som. Var i stan och skulle handla jordgubbar men dom såg inte så fräscha ut så jag gick och köpte mig ett par kycklingklubbor som jag precis har ätit upp det var gott men jag var så jättesugen på just jordgubbar "suck" Men nåja det får bli jordgubbar en annan dag istället för mig.

  






Av Yvonne - 27 juli 2009 11:52

..promenad blev det iallafall till Netto jag handlade lite kaffe och läsk och precis när jag kom ut från affären så började det att smådugga och kvavt är det åxå så det kommer nog att bli åska idag tur att jag har min asse hos mig så jag inte är ensam för att vara ensam och det åskar det är det värsta jag vet.

Jag återkommer ikväll med vad som har hänt mera hos mig under dagen.

  






Av Yvonne - 27 juli 2009 07:41

  alla vänner och bloggare idag är det gråmulet hos mig och termometern står på +16.

Jag har redan varit ute med Bella en liten runda och det var riktigt skönt ute nu tyckte jag. Idag ska jag inte göra så mycket utan jag får se vad som händer alltid händer det något som man säger.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en bra dag.

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards