Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Yvonne - 26 juli 2009 20:53

 alla vänner och bloggare idag har det varit full fart på Bella vi har både busat och myst mellan varven. Nu i kväll så var vi på en promenad runt kvarteret Bella gick lös hela tiden för hon vill inte gå  långt från mig utan hålla ett öga på mig så jag inte försvinner från henne.

Nu har Bella lagt sig under soffan och somnat men hon kommer när jag ska lägga mig då hoppar hon alltid upp i sängen och sover hos mig heela natten lilla Bella-Bus har jag börjat kalla henne nu.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en riktigt  och sov så gott.

Vi ses i morgon igen.

  






Av Yvonne - 26 juli 2009 08:33

..att jag behövde rensa ur klädgarderoberna med i morses när jag skulle ta fram kläder för dagen jag hittade bara en socka av dom jag hade tänkt ha i dag  men men det är inget att göra åt jag har ett par st nya som jag tänkte ha på mig.

Det skadar ju inte att rensa ur klädgarderoberna för man hittar ju alltid något som man inte har använt på jättelänge så nu ligger dom allra längst fram i garderoberna.

  






Av Yvonne - 26 juli 2009 05:53

  alla vänner och bloggare. Idag är det lite mulet och det blåser termometern visar på +15.

Sitter med min första mugg kaffe och ska strax läsa morgontidningen på nätet.

Så jag önskar alla mina vänner och bloggare en bra dag. Jag återkommer i kväll med vad som har hänt under dagen.

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards