Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Yvonne - 20 juli 2009 13:39

 .. äntligen hemma efter handlar dagen precis när jag  kom in i affären så började det att störtregna så det var bara att vänta ut den och sen gå till nästa affär jag fick tag i allt jag skulle ha utom regnponcho den jag har nu den är på upphällningen.

Det jag inte hann med idag det får jag ta imorgon för jag har liite ärenden kvar som måste göras. Till lunch så blev det grillad kyckling "mums" det var jättegott för jag kan visst inte gå förbi allt det nygrillade utan att köpa med mig hem.

Nu ska jag snart sträcka ut mig på sängen för jag har jätteont i ryggen men först så ska jag se om min bästis är hemma.

Önskar alla bloggare och vänner en jättetoppenbra dag.

  






Av Yvonne - 20 juli 2009 07:33

  alla vänner och bloggare. Idag skiner solen

och det är +18 i skuggan det kommer nog att bli en skön dag idag får man hoppas. Bella ligger i mitt knä efter en kort runda ute i kvarteret har precis tagit mig en mugg kaffe och ska snart sätta mig och läsa tidningen på nätet.

Idag är det den vanliga handlingen som måste göras och dels lite annat med hoppas bara det fina vädret håller i sig med.

Nu önskar jag alla en fin och trevlig dag.

   






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards