Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Yvonne - 25 juli 2009 22:08

 alla vänner och bloggare nu har jag fått in allt på sin plats i skåpen av det jag köpte idag har lagt in kläder i sitt skåp och dvd filmerna i lådan vid tv:n men jag måste nog rensa lite bland filmerna för det är filmer jag inte har sett på jättelänge och som jag har tröttnat på eller så har dom blivit repade. Så jag har lite att göra i morgon med och så i morgon kommer Bella-Bus det ska bli skoj för då blir det full rulle hela dan hos mig.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en   och sov så gott.

  






Av Yvonne - 25 juli 2009 16:02

 alla vänner och bloggare. Nu är jag hemma efter en heldag på Väla. Jag har handlat både t-tröjor och en klocka och säsong 1 och 2 av Baywatch det är 6 st dvd-filmer i vardera så nu har jag en stund att titta på.

Nu visar termometern på +21 och det är jätteskönt ute men jag ska nog lägga mig och sträcka ut ryggen en stund för jisses vad det var mycket folk men det var ju rea nu överallt såg jag.

Så det var jätteskönt när färdtjänsten kom och hämtade mig.

  






Av Yvonne - 25 juli 2009 07:55

 alla vänner och bloggare. Idag vaknade jag vid 7 tiden skönt att få sova länge för en gång skull någon morgon. Ute så är det +18 och det är jätteskönt ska strax sätta mig en stund på altanen med min första mugg morgonkaffe och göra en handlar lista på vad jag kan tänkas behöva handla hem idag ska åka en sväng till Väla vid 12 tiden hoppas  bara det inte är så mycket folk idag.

Jag återkommer i kväll med vad som har hänt under dagen. Önskar alla vänner och bloggare en fin dag.

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards