Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Yvonne - 14 juli 2009 17:01

Jag och min asse skulle ju ha åkt ut idag en sväng men jag kände inte för att göra det eftersom jag har period nu.

Så jag har legat och vilat en stund och så har jag duschat jag duschade jättelänge kändes det som och så har jag chattat med min allra bästa vän på nätet idag. Ikväll så ska jag inte göra så mycket utan mest bara ta det lugnt lägga min värmedyna mot magen sen när jag har lagt mig för kvällen men det blir inte än på många timmar som jag går och nannar kudden.

I morgon så kommer Bella igen dom har haft semster jag har saknat dom jätte jättemycket ska bli skoj att visa dom min nya rullstol och min nya laptop.

Nu önskar jag alla mina vänner och bloggare en trevlig kväll..

  






Av Yvonne - 14 juli 2009 10:13

..ganska off idag kanske är min period på g det gör så ont bakom höger öga och tinningen så i morses när min asse kom så frågade hon mig är det period på g? Ja jag tror det svarade jag.

Jag får se om jag orkar åka ut sen en sväng det är ju bara bra om jag gör det för då får jag annat att tänka på. Men keps och solglasögon ska jag ha med mig när jag åker ut.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en toppenbra dag.

Återkommer med mera i kväll.


  









Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards