Alla inlägg den 30 juli 2009

Nu.

Av Yvonne - 30 juli 2009 14:16

Nu lyser solen hos mig från en klarblå himmel men jösses vad det regnade och åskade i förmiddags hos mig och då när jag sov så kom världens åsknall jag bara for upp ur sängen men som tur var så hade jag dragit ur datorn när jag hade gått och lagt mig.

Det gör jag alltid när jag ska lägga mig en stund på dagen eller när jag ska lägga mig för natten.

Önskar alla vänner och bloggare en bra fortsättning på dagen.

  






Av Yvonne - 30 juli 2009 10:56

 alla vänner och bloggare. Nu har det börjat att blåsa och regna ordentligt hos mig "suck" Det får gärna regna och blåsa nu men inte ikväll när jag ska bort men som tur är så åkte en granne till ÖB nu för hon skulle handla till sig då frågade jag om hon kunde köpa en regnponcho till mig och det lovade hon att hon skulle göra sen  när hon har kommit tillbaka så ska jag lägga mig en stund och vila så jag är pigg ikväll.

  






Av Yvonne - 30 juli 2009 07:14

 alla vänner och bloggare. Idag blåser det hos mig och termometern visar på +18.

Idag så ska jag bara ta det lugnt och vila med tanke på att jag ska bort ikväll jag har fått biljetter av en kompis till Diggiloo i Båstad det ska bli jättekul.

Men nu vet jag inte hur många ggr jag har känt efter om jag har mina terminalglasögon  på mig jag tycker jag ser så knasigt eller är det jag som fortfarande är trött   Jag känner mig inte trött iallafall ska ändå ringa Synsam och beställa tid för synundersökning så får jag se vad dom säger och visar.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en bra dag.

  









 

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards