Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Yvonne - 28 juli 2009 17:35

..har solen kommit fram och det är alldeles knallblå himmel hos mig. Jag och Majken har varit ute på en liten runda runt kvarteret och så har vi träffat Charlie och Casper och tjo vad det gick undan i svängarna när dom lekte vi ska träffas i kväll när det har blivit lite svalare så dom kan leka mera och då ska jag ta med mig kameran för naturligt vis så hade jag glömt den inne Majken hade även annat att kika på och hälsa på en del grannar som bor här runt gården och presentera sig dels så fick hon syn på grannens katt som hon var tvungen att bjäffa lite åt. Majken har inte träffat någon katt innan så hon ville nog säga vem hon var?

Men när vi hade kommit ut på gården så ställde hon sig och bjäffade på sin spegelbild i entrèn jisses vad jag skrattade men hon såg ju en annan voffe så det måste ju bjäffas på tyckte hon.

  





Av Yvonne - 28 juli 2009 10:12

Majken hittade ett tuggben direkt när hon kom hem till mig i morses och la sig på stolsdynorna i hörnet. Den platsen är hennes nu tycker hon.

Av Yvonne - 28 juli 2009 07:38

 alla vänner och bloggare nu på morgonen så är det grått och trist hos mig men sen vid 9:00 tiden så blir det full fart hos mig med massor av bus men det är inte Bella som kommer utan en hund som heter Majken hon bor hemma hos min asse åxå.

Bilder på Majken kommer under dagen.

Önskar alla vänner och bloggare en bra dag.

   






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards