Alla inlägg under juli 2009

Av Yvonne - 19 juli 2009 20:02

 alla vänner och bloggare. Nu äntligen har solen börjat att kika fram det är jätteskönt.

Idag är Bella hos mig och när vi gick ut på gården så träffade vi Charlie Charlie och Bella lekte jättemycket och hej vad det gick undan i svängarna när dom sprang typiskt nog så hade jag glömt kameran inne men det kommer mera tillfällen att ta kort på dom.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en trevlig kväll.

  






En.

Av Yvonne - 18 juli 2009 19:48

..blomma från min altan vet ej vad den heter för jag har slarvat bort fröpåsen.

Av Yvonne - 18 juli 2009 13:33

Alla vänner och bloggare. Idag vaknade jag 8:45 av att regnet slog mot fönsterblecket när jag hade gått upp så satte jag in kontakten och precis startat datorn då hörde jag en knall så det var bara att logga ur och dra ur sladden igen och jisses vilket åskväder det har varit hela förmiddagen hos mig och det började ösregna och när jag precis var i trappuppgången så kom det världens knall precis ovanför mig så jag hopppade högt och höll händerna för öronen "usch" säger jag bara då gick jag och satte på tv:n för att få annat och tänka på och samtidigt passade jag på att äta en sen frukost två smörgåsar och kaffe nu när jag skriver så har det gått en bra stund sen jag hörde åskan.

Var och kollade regnmätaren det hade kommit 17 mm under förmiddagen.

  









Av Yvonne - 17 juli 2009 15:08

Bilder på moln jag tog idag när jag var ute en sväng.


Av Yvonne - 17 juli 2009 04:27

  idag är jag visst uppe före tuppen känns det som. Men som vanligt kunde jag inte somna om när jag hade lagt mig igen så det var bara att hämta tidningen och brygga kaffe och sätta sig med altanen lite öppen och lyssna på fåglarna i deras fina morgonkonsert. Idag blir det fotorunda men jag har inte bestämt mig än för var jag ska gå men det visar sig sen.

Önskar alla vänner och bloggare en fin dag.

  






Av Yvonne - 16 juli 2009 21:03

  i kvällen alla vänner och bloggare. Idag skulle jag ha åkt ut en sväng med kameran men precis när jag skulle ta ett kort  på en fågelunge så så tog batteriet slut i kameran typiskt säger jag bara så det var bara att åka hem igen och ladda det så när det var färdig laddat så försökte jag sätta det i kameran igen men hur jag än försökte så gick det inte så jag åkte till kamera affären där jag köpte den så dom fick visa mig och jag fick försöka sen där själv då gick. Skam den som ger sig heter det ju.

Idag har jag haft tvättstugan mellan kl 17:00-21:00 det blev 4 maskiner fulla och det är så skönt att lägga sig mellan nytvättade lakan sen när man ska sova.  Och jag har rensat ur en blomkruka idag från lökar så nu har jag lagt dom i källaren till nästa år igen.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en god natt och sov så gott.

  






Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards